Home » Uncategorized » Rommelig

Rommelig

Vandaag weer stormachtig dagje… figuurlijk dan. Ik had vanalles gepland maar ging weer te laat naar bed, kon niet slapen, ondanks lezen en ontspanningsoefeningen, dus om 3 uur maar weer achter de buis gekropen: lang leve mijn digitale hardeschijfrecorder, altijd films op voorraad om te kijken. Vanacht begonnen met Las Mantenidas sin sueños… over mensen die niets willen en ook niets doen, zonder doel of dromen. Het is een zeer dramatische beleving zo’n film, je krijgt echt het gevoel dat je die mensen een schop onder hun kont wil geven… dus een goede film als je dat weet op te wekken. Mijn plan was dus vroeg opstaan maar met zulk nachtbraken lukt dat dus niet. Ik werd wel wakker van het nodige gehamer en getimmer, toen bleek dat de overbuurvrouw een dakopbouw had besteld: gigantisch gat in het dak, en op straat stond de dakopbouw kant en klaar op een aanhanger. Al snel kwam de hijskraan die in fases het een en ander omhoog takelde en afvoerde. Ik heb de hele boel gefilmd, vooral uit de hand en merk wel dat ik dat niet te lang moet doen met die bibberhandjes van me. Binnenkort ga ik die film even tot een dvd’tje branden en aan de buurvrouw geven, wie weet vindt ze het wel leuk. Ik wilde ook verschillende mensen bellen maar was al blij dat ik de deur uitkwam om naar de Mediamarkt te gaan. Helaas hadden ze, ondanks navigatie-aanbiedingen, niet echt de garmin zumo 500 of 550 voor een lekkere prijs.. Ook ging ik nog voor een extra batterij voor de videocamera en hoesje. Daar slaagde ik wel in. Na nog wat capriolen zat ik uiteindelijk een beetje slaperig op de bank naar tennis op gras in Queens te kijken, heel bijzonder, maar nog net geen Wimbledon. Daar kijk ik wel naar uit. Al met al druk met de voorbereidingen voor even weggaan, kan natuurlijk vanalles niet vinden op de valreep, maar jammer dan maar, dan maar niet. Nu gauw naar bed anders wordt het vanacht ook weer niets.

Plaats een reactie